bildbomb

Nu har jag äntligen kommit mig hem efter en blöt prommenad från stan
regn är somsagt inte det bästa jag vet,,
tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen

Igår for jag till ersmark med mamma matilda och stefan till att börja med.
Vi lagade god mad (fondue) med massor av grönsaker +bakad potatis
vid 5 tiden kom Oscar Anna och Filippa, oj vad hon hade vuxit lillan...
Precis när vi satt oss för att käka kom älsklingen, han berättade att han varit på akuten, men det var ingen fara.. Det hade gått rättså bra:)
Senare såg vi på hockey och robinson.
Sen blev det sängen med filmer:)

Idag klev jag och älsklingen upp tidigt för att ta en prommenad;D
visst är han världens sötaste som stiger upp halv 10 en söndag för att gå ut och gå med mig ♥

När vi kom hem åt vi en rejäl frukost, sen var det dax för älsklingen att åka till stan. (han skulle döma match)
Kl halv 5 träffades vi igen på bion för att hämta ut biljetter till filmen "flickan som lekte med elden" jag vet, jättesena med att se den, men eftersom vi legat sjuka så länge och annat kommit ivägen har det aldrig blivit av...
Filmen var iaf riktigt bra!
Och nu sitter jag här hemma efter en blöt prommenad hem med massor av regn..

gör mig klar
middagen
efterrätt
filippa
världsbäst
bio

Nu blir det 2 1/2 men sen paradise hotel för mig!
godnatt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0