Fredag

Idag har varit en sjukt jobbig dag..
- först kunde jag knappt somna igår pga ont i halsen,

- idag kunde jag absolut inte sova ut på morgonen heller, hade så sjukt ont i halsen så mamma fick köra mig hem till stan vid 8 tiden... (så jag skulle ha närmare till doktorn)

- kl 9 åkte jag och mamma till en läkare, dom tog blodprover osv. fyfy jag hatar sprutor:S
Det visade sig att mina luftvägar var uppsvullna eller liknande;S (det mesta var fel i halsen..)
Jag andades väldigt tungt och är därför tvungen att ha uppsyn 24/7 av någon ifall det skulle bli värre..
Fick iaf utskrivet medicin - antibiotika och kortison (stoppar nu i mig sammanlagt 14 tabletter medicin/dag..)

Förmodilgen blir jag kvar i Ersmark liggandes i sängen ett tag till, så hör gärna av er:)
Axl kommer nog förbi ikv också och ser idol med mig, det blir bra med lite sällskap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

2009-11-06 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0