jul jul strålande jul...

idag var mamsen här och satte upp massor av julsaker=)
blev stjärnor, ljusstakar, lampor, julstrumpa, tomtar och massa mer!
Så nu är lägenheten fylld +städad, super!

för mig blir det att SOVA ikv, är fortf lika trött,, måste nog försöka plugga idag också:)
sen så var jag ju inne med älsklingen på nya affären idag också, t-shirt store eller vad den nu hette?
aldrig att jag kommer betala så mycket pengar säger jag ju bara... inte för en tshirt som man kan hitta snyggare på andra ställen;D

nu kurrar magen också,,, dax att laga mat!
kom just på att jag har prov imorgon också........suck..........



Kommentarer
Postat av: Matilda

Fiiint!

2009-11-25 @ 21:38:45
Postat av: mamma

ja det blev ju riktigt mysigt, fattas bara lite julmusik o pepparkakor!

2009-11-25 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0