långtråkigt

börjar bli lite less på att vara sjuk nu,,
Idag har jag sovit, sovit och sovit..
Jag tillbringade mitt sovande hemma i stan hos kissen:)
Så nu har jag precis kommit mig till Ersmark där jag ska se andra avenyn, käka middag och slappa

förresten fick jag veta något helt sjukt idag,,, eftersom jag har varit sjuk så länge och lär bli hemma hela resten av veckan också har jag 8st prov framför mig,,, (om jag får skriva dom)

- Engelska
- Naturkunskap
- Körkortsteori
- Islam
- Kristendom
- Judendom
- Fritidskunskap
det sista kom jag inte ens ihåg var det var,, kanske lika bra?;S


Kommentarer
Postat av: snusmakkan

hhahahah vad gör man då? (lirar CS!!!!!)

2009-11-17 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0