Lördag

Fortfarande kvar i Ersmark.
Febern står stilla på ca 38, hostan blir bara värre och andningen är fortf tung..
Ligger kvar i sängen än, Axl for för ett tag sen, jag roar mig med Simpsons.
Senare blir det väl att ta en dusch om jag har ork till det, sen kommer förmodligen Axl tillbaka och käkar middag här:)
förhoppningsvis får jag komma hem imorgon också, drygt om jag skulle missa mer av skolan, hamnar så mycket efter..
Dessutom har jag några prov att ta igen, och även skriva några nya.
Fast det är klart,,,, är ju inget fel att ha en mamma att bo hos som tar hand om en heller(A)

Kom ihåg att det är farsdag imorgon!!
Pappa har redan tjuvöppnat sitt paket,


pssst,,, nu har jag varit rökfri ett bra tag också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0