MVG

Igår hade jag ju som tänkt att se på paradise,,, men när jag slog på tvn var det inget
så ska se det idag ist;D är kl 9 ist för 10

min dag har varit super !
skrev körkortsteoriprov på morgonen och fick MVG
sen fick jag veta av religonläraren att jag hade skrivit bra på provet igår också. sen kändes det rättså ok på provet om islam idag :) skrev iaf på alla frågor och gjorde så gott jag kunde

sen tänkte jag berätta en sjuk sak jag glömde skriva igår
- igår när jag och min älskling satt på musikskolan och väntade på mamma (vi pussades lite) kom en tant fram och började skälla ut oss för att hon tyckte inte man fick pussas där... det var visst totalförbjudet,
shit vad sur jag blev på hon :P idiotiskt!

nu ska jag käka lite mumsig kladdkaka, se tv och chilla jääärnet, eftersom det förmodligen är slutskrivet prov för denhär veckan :D har bara skrivit 5 st redan....... suck !

jag lovar att det är världens godaste kladdkaka♥

Kommentarer
Postat av: mamma

kladdkakan VAR god, .en vad är det som står i bakgrunden på ditt kort???

2009-11-18 @ 20:39:23
Postat av: mamma

Vad du var duktig på proven!!!!!

2009-11-18 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0