mys!

just nu sitter jag hemma i min lägenhet tillsammans med älsklingen
vi har precis ätit middag, och har nu massor med godsaker framme;)
tända ljus också +idol förståss!

tidigare idag har jag varit och badat på edda med klassen. Vi hade livräddning på idrotten +att vi spelade volleyboll. Allt jag har att säga om det är att jag och sissi var bäst;)
senare var jag på stan,, där var det några idioter som började dryga... tur att det gick bra och allt är över iaf!

nu ska jag och älsklingen se på idol igen:)
imorgon blir det Ersmark med älsklingen mamam stefan syster bror anna och lilla filippa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser gott ut! Vi ses imorgon. Puss!

2009-11-20 @ 22:35:06
Postat av: mamma

smakade det bra med kyckling?

2009-11-20 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0