observera - Ersmark i helgen

Sitter i Esmark nu med mamma och stefan :)
matilda och tommy kommer snart också, kulkul att ha alla samlade;D
Vi ska nog sitta och se på hockey, eller rättare sagt dom ska nog se på hockey medans jag spanar i hejarklacken;)

min älskling har varit dålig på att höra av sig, han tycker som inte om att höra av sig på dagarna,,, bara något litet sms då och då, men det kommer väl snart det också=)

sen till sist tänkte jag säga att jag SKA vara i ERSMARK i helgen, vi pratade om det idag (jag och mamma) så jag hoppas du inte stör mig i helgen (duvet vem du är) och att du inte kommer förstöra min helg.
annars tror jag att jag förhoppningsvis kommer till skolan på måndag, OFÖRBREDD på alla dessa prov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0