pappas dag

Först tänkte jag säga grattis till min underbara pappa på farsdag.
Tyvärr kan vi inte ses och hitta på något som vi brukar, men paket fick du iaf;D

sen tänkte jag tacka underbara Axl för att han tog hand om mig inatt när jag hade så svårt att andas..
förståss kom jag inte undan doktorn idag, blev akuten på morgonen pga andningen IGEN, och nu ska jag tillbaka hem till mamma i Ersmark... Blir att ligga i sjuksängen:), Och någon skola imorgon blir det då inte heller,
jag hoppas på något kul ändå eftersom det är den 9 imorgon (om han nu kommer ihåg vad det innebär)

Ring elr smsa gärna och håll mig social:)
börjar bli lite långtråkit,,,,,,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Olivia!

Vi får hitta på någonting roligt när vi träffas nästa gång eftersom det inte blev så på farsdag den här gången.

Kram och krya på dig! : )/pappaP

2009-11-08 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0