sista november

Idag ringde väckaren vid 10 tiden. Jag var väldigt trött, och låg därför kvar och drog mig i sängen ett bra tag:) Tillslut lyckades jag iaf dra mig upp.. Skulle trots allt till stan och träffa syster Matilda.
Så jag tog en dusch, käkde frukost, klädde på mig och sedan var det dax att gå ut i regnet...
Inte alls kul med sånthär väder!

På stan kikade vi iaf på presenter till mamma, sen fikade vi på Waynes.
När vi var klara med allt tog vi en prommenad till mormor för att hälsa på henne:) Där var allt som det brukar, hon hade julpyntat och hade det mysigt:)

Nu tänkte jag sätta mig vid tvn denhär kvällen och nöta 6an med alla bra program;)
imorgon blir det skola igen.. hoppas det går bra trots värken i armen;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0