skyltsöndag

igårkväll hade jag min älskling hemma hos mig.
jag käkade rester från pizza till middag,, sen blev det cheese balls + godis till robinson och annat tvtittande:) Riktigt skönt med lugna helger när man inte är riktigt frisk!

Idag for älsk iväg redan vid 10 på morgonen för att döma en match och tjäna lite pengar=) själv så låg jag kvar och degade i sängen till en film "the proposal" tror jag den hette,
riktigt bra film!
Sedan drog jag mig upp ur sängen, tog en rejäl frukost och sedan in i duschen innan jag gick ner till stan. (eftersom det är skyltsöndag) egentligen vet jag inte vad man gör där,, men mysigt med julstämning iaf:)
axl skulle förståss äta, som han alltid gör när vi är på stan, så det blev någon timme sittandes på dallas också:)

nu sitter jag här hemma själv, tänkte dega i soffan ikv med skumtomtarna jag fick med mig hem från stan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0