trött trött trött.....

Idag jar kag inget kul att skriva..
jag är fortf sjuk, har sovit mest hela dagen och nu sitter jag och kollar på chuck..
hoppas fortf på att något spännande och kul ska hända, men det lär nog inte ske;D

Blir ingen skola imorgon heller, förhoppningsvis är jag iaf tillbaka till onsdag eller torsdag=) men eftersom febern inte går ner så känns inget spec peppande...

6 veckor kvar till jul tydligen, kan det stämma? :)
det låter bra iaf,,,,
- någon som har några kul planer inför helgen?
blir inget party för mig iaf pga antibiotikan, men kanske något annat kul som händer, hör av dig isf:)


till sist tänkte jag bara säga puss på min älskling som delar ett antal månader med mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0