favvisen har åkt nu

Nu har min favviiss lämnat skellhell för att åka iväg till the fjällen med familjen och kompisen samme. Hoppas han fåår det jättekul! men blir nog inte så mycket skidåkning och liknande eftersom han alltid har sån otur och är skadad.. eller rättare sagt att läkarna aldrig fixar till problemen=)
Själv ligger jag i sängen nu, skulle egentligen ha sett greys, men det funkade inge vidare.. får se om det kanske är något bra på tv! Annars blir det nog bara slapp dag idag skulle jag tro, pappa ska åka iväg för att träna på revyn, och ikväll ska jag se johan falk. Pizza har jag iaf kvar från igår som jag kan ligga och smaska på. Ser ut att vara rätt trist väder idag också, så kanske lika bra att stanna hemma och vila en dag när jag varit uppe så mycket de andra dagarna, kanske inte behöver ta lika mycket värktabletter heller om jag bara ligger hemma. Det är ju en fördel!
Skriver mer senare, kommer nog att ha mer tid till det nu också när bejbiii har åkt iväg till stugan sin. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0