död

måste erkänna att jag är helt jäkla död efter sthlmsresan fortf... kan nog också bero på att jag förlorat en natts sömn, men såhär trött brukar jag inte vara. Åkte som sagt ut till mammas stuga igår för att umgås med släkt och för att ha något annat att tänka på än stressen inför skolan som börjar på tisdag. Där spelades det kort och pratades, var hellugn kväll och jag gick och la mig supertidigt. Väckaren ringde kl halv 8, då gick jag upp käkade frukost osv men halv 9 återvände jag till sängen och sov några timmar till. Men inte är jag utvilad för det, näedå skulle absolut kunna sova bort den här natten helt utan problem. Ska iaf försöka hålla mig vaken, får se om man kanske kan hitta någon serie på datorn att glo på, eller också kanske jag ska ta mig ett bad innan middagen.
Handla skulle också behövas göra, men det är mest småsaker som behövs så det får vänta till imorgon. Stina har förresten inte skickat bilderna från sthlm än, får hoppas på att hon kan göra det senare idag så dom kan läggas ut här på bloggen.
Nu är det dax att göra någonting känner jag och sluta med struntprat här på bloggen. Förmodligen kommer ett inlägg ut här senare idag också. Hej så länge.
Slänger också ut en bild på mina kära syskon +Filippa. Dvs den traditionella sommarbilden mamma alltid ska ta.

Kommentarer
Postat av: Viljarmargrete

NICE SITE WELL DONE

2011-10-26 @ 10:07:14
URL: http://viljarmargrete.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0