godnatt eller tidig godmorgon, frågan är ju?

Ligger här faktiskt i soffan denna gången och skriver ett inlägg. Mitt söta ex åkte just hem, samma sak gäller Robin. Var tänkt att robin skulle sova här inatt, men istället efter ett lååångt "serious talk" med världens bästa axel så beslutade sig robin att ändå ta sig hem och sova, och camilla somnade i min säng. Så det är ungefär såhär det ser ut just nu. Hade tänkt ta min sista medicin ju och sedan dra mig till sömns om jag lyckas:) är faktiskt inte värst trött ändå, men lite svid i ögonen ändå.
Bara för att göra det här inlägget lite klokare tänkte jag här också tillägga att det händer faktiskt att man gör dumma saker när man fått i sig några öl, men oftast finns det ändå en anledning till att man gör som man gör och därför finns det ingen anledning till att ångra det så grovt heller. Förmodligen mådde man bra för stunden och gjorde det som kändes helt rätt. Och det är alltså precis så man ska tänka istället för att gå och behöva skämmas och tänka "oj hur ska det här gå när vi ses igen" eller liknande. Drick lagom och var stolt över den du är och vad du gör, det är ändå du som skapar ditt liv och väljer dina vägar helt enkelt. Själv är jag iaf helnöjd över kvällen, spec slutet. Var liiite sådär scarey där ett tag, men sedan blev det suveränt och kunde inte ha avslutats bättre.
Näfan, nu är klockan snart 5 höll jag på säga men det är den ju inte.. men snart 4 iaf så jag tror det börjar närma sig sovdax. Ska bara ta min sista medicin för kvällen och sedan är det godnatt. Skriver mer imorgon. Får helt enkelt se hur pigg jag är då, men en sväng till matfesten med victor hade jag iaf tänkt mig;) Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0