hemma i skell

Haha lite fylleinlägg kom visst ut igår ser jag... alltid kul att dagen efter kolla om man skrivit något på bloggen, skickat konstiga sms eller ringt massor av samtal. Ja för som ni säkert förstår var det då fest hemma hos karin igår. Hon hade ordnat en kräftskiva, riktigt trevligt! Bakis kan jag lugnt säga att jag är... blev inte mycket sömn inatt heller, tror vi somnade kring 5 tiden och redan halv 7 var jag uppe för att packa ihop mina saker som skulle med hem. Och nu sitter jag här i min lägenhet, har packat in alla kläder i garderoben och vill helst av allt bara gå och lägga mig i sängen ett tag, men ska ändå försöka hålla mig vaken så jag kan somna ikväll.
Tänkte slänga ut några mobilbilder som är tagna, resten av korten kommer senare när stina skickat över dom till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0