hemma med kissen

Syrran kom precis hit med min älskade kisse Ebba. Hon har inte varit hemma sedan många månader tillbaka pga vi bott i stugan och sussi tagit hand om henne när jag varit hos pappa och hälsat på i sthlm. Hon verkar iaf börja göra sig hemmastadd, har brett ut sig på mattan breve klösbrädan. Snart kommer väl tiggandet efter mat också.. Söt är hon iaf, och kul att ha henne hemma i iaf någon månad, dvs tills jag åker iväg till sthlm nästa gång:)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt hade jag tänkt, har ju varit hos morfar och käkat en underbar middag så någonting har jag iaf hunnit med. Pratade precis med pappa också i telefonen, det var inga glada miner där inte,, telefonen hade pajat, bilen var trasig och datorn fungerade inte heller. Men förhoppningsvis löser det sig!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh finns Ebba fortfarande kvar. Hon är så himla söt.

2010-08-30 @ 13:32:48
URL: http://cissisdayoff.blogg.se/
Postat av: Micke

Datorn funkar nu efter 5 minuter med en som är kung. :)

2010-08-30 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0