jassiiii

Hej på er alla! Nu har jag hamnat vid datorn igen här hemma efter en dag fylld med olika saker att göra. Började med att jag klev upp ur sängen (efter att jag sovit alldeles för länge pga att jag inte hörde väckaren..) Tog mig då frukost och skyndade iväg till klockarberget för möte. Det gick väl helt ok bortsätt från att jag fick lämna pissprov när de plötsligt fått för sig att jag går på droger(!?) Happ, hur ska man då tolka det? Visade iaf självklart på att jag är ren, så jag fick då gå för att ta mig till nästa grej som då var provtagning på sjukhuset. Var en riktigt trevlig sköterska som berättade en historia om en häxa i england för att få mig på andra tankar. Superduktig var hon och det blev rätt på första försöket. När jag då var klar med allt det medicinska gick jag en sväng på stan där jag varken hittade något eller hade spec kul, så jag gav mig då iväg för att handla på ica. Fick med mig lite mat, mjölkprodukter och pålägg hem +nikotin och lite gott. Och nu sitter jag här då och försöker fördriva tiden till det är dax för mig att börja med middagen. Sedan blir det tidig kväll så jag kan ha en chans att ta mig upp imorgon när jag ska till skolan. Men innan jag avslutar detta inlägg och roar mig med annat tänkte jag visa upp mina 2 legitimationer (på tal om ingenting) bara för att visa upp vilken enooorm skillnad det kan vara på en med bara några års skillnad.. Så här har ni, ett gott skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0