kalas

Eftersom jag har lite tid över här hemma nu innan jag åker tänkte jag att jag skulle länga in lite bilder från flippans 1års kalas. Var riktigt trevligt med mycket folk, god mat och gott fika som jag själv har bakat;) Och lillan fick smaka tårta för första gången. Det gillades skarpt!
Snart kommer Katta och hämtar upp mig så ska vi åka hem till henne och vara där till ikväll då vi sedan blir utskjutsade till stugan för att sova och sedan startar vi tidigt tidigt imorgon bitti:) Fick med mig av maten borta hos oscar som jag ska ta med mig. Bra där! Här kommer några bilder då från dagen
.
Sedan till sist kommer också en bild på mig och min underbara mamma bara för att jag älskar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0