kallt

fyfasen vilket väder det är idag.. var helt genomblöt när jag kom till skolan pga regnet trots att jag tagit på mig extrabyxor, 2 jackor och även hade ett paraply i handen. Skönt att ha kommit sig hem nu iaf och dragit på mig tofflor om fötterna som värmer:) Blev inte  bara en lektion idag, visade sig att vi skulle ha bild också. Men det var helt ok, allt vi gjorde var att knåda med lera. Sådär lagom jobbigt känner jag!
Nu när jag sitter här inte vet jag inte vad jag ska göra för att fördriva tiden, men måste nu erkänna att jag -OliviaLarsson har tänkt tanken att "Jaasii, man kanske ändå ska ta och skaffa sig en facebookanvändare." Haha och hur gick nu detta till tänker ni(?) Olivia skaffa facebook... Jo faktiskt, vi satt och diskuterade det på lektionen idag, och det kanske ändå är värt ett försök? Så har ni nu inte sett mig där än så kan ni ju ta och se om ni hittar någon Olivia där. För nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0