morgonmorgonmorgonmorgon -godmorgon

godmorgon på er alla! Idag vaknade jag riktigt tidigt, redan vid 06.00 och kunde inte somna om.. var dessutom superhungrig när jag vaknade så jag har redan ätit min frukost och funderar nu starkt på om jag ska gå och ta mig en dusch. Känns ändå skönt att ha allting klart ifall det blir så man tvärt måste åka iväg för provtagning. Vet som sagt inte än om mamma kommer kunna följa, om jag ska ta mig dit själv eller om det blir så att bror följer mig. Spelar inte heller någon större roll, huvudsaken är att jag är klar.
Haha nu vaknade stina upp också, helt yrvaken vandrade hon upp till köket för att ta ett glas vatten lät det som, men hon lär nog somna om lika snabbt som hon tog sig upp.
- Provtagning skrev jag alltså.. fy säger jag bara åt att dom ska sticka nålar i armar och fingrar på mig, brukar som sagt alltid sluta så eftersom jag är så svårstucken.. de får gräva runt för att hitta ådrorna, och sedan när de väl lyckats spricker dom.. att dom inte redan från början sticker i fingrarna eftersom det ändå alltid slutar med att proverna får tas från fingrarna.. suck! Sedan bär det iväg till psyk där jag ska ha möte, och till sist middag hos kära mormor. Men nu var det duschen nästa alltså, får ta och slita mig upp då. Skriver förmodligen mer ikväll, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0