ny dag

Godmorgon världen. Här sitter jag nu och väntar på att klockan ska bli 10 över 9 så jag kan börja bege mig till skolan. Vaknade redan kring kvar i 8 idag, beror nog på att jag somnade kring halv 10 igår... Rätt skönt ändå med en rejäl natts sömn. Idag har jag inte mycket på schemat, kanske 2 lektioner, men sedan blir det att först bege sig till stan för att köpa låset till skåpen som jag ännu inte hunnit med.. och sedan ska jag på möte upp på musikskolan och fixa mitt individuella val. Har förresten äntligen lyckats stoppa i kissen ett ppiller utan att hon spydde upp det! Fy så bra... var en stor kamp, men jag lyckades!
Nä nu ska jag ta och göra i ordning det sista innan jag beger mig, idag har som sagt också jag och nathalie ett uppdrag att slutföra;) Får se hur det går med det, men förhoppningsvis banagar jag inte. Pepp på mig nu. Skriver mer senare. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mikailuna

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-02-25 @ 12:41:30
URL: http://mikailuna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0