+ på det mesta

Godmorgon på er alla. Själv har jag varit vaken ett bra tag, klev upp käkade frukost klädde på mig, läste lite och är nu inne på mitt första mellanmål för dagen. Idag känner jag mig riktigt glad! Varför så glad undrar ni säkert. Jo för att igår fick jag besked från världens bästa Katarina att hon förmodligen ska med till Sthlm på söndag. Jäklar så kul vi ska ha där borta gumman! Längtar så att jag kommer att sprängas!!!♥ Bara några få dagar kvar, och dom dagarna kommer fyllas med massor av annat kul. Så snart är det bara att börja packa väskorna och dra iväg. Kan det bli bättre? Blir också borta ett bra tag, kommer hem några få dagar innan skolan startar om igen. Happyface!

.
Något annat jag också kan ta och skriva om idag är att jag älskar min mamma så otroligt mycket. Kärlek, det är precis det rätta ordet. Kärlek till min mamma som alltid finns där, som alltid ställer upp, som bryr sig och verkligen känner mig och vet vad som är bra för mig. -Mamma jag älskar dig, tyckte du behövde höra det än en gång, det kan aldrig bli för mycket.

.
Ni ser, bara positiva saker idag, och inte nog med det. Mitt nya legg finns klart att hämta på swedbank, så det tänker jag hämta idag. Sedan blir det lite handling på ica så jag kan göra min tacopaj till middag. Blir även lite städning innan jag ger mig av.
- Nä nu ska jag ta och läsa lite i min bok, skriver mer senare om jag har något att berätta. Hoppas ni alla andra har det lika bra som jag. Bjuder på en bild också på mammiii innan jag stänger ner datorn.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack min älskade dotter!

2010-08-03 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0