tisdfördriv

Du heter: Olivia Karolina Larsson
Smeknamn: Inget spec, kanske Olva.
Beroende av: Nikotin, mat, familjen.
Har du haft sex idag: Nej, inte idag.
Har du haft sex senaste månaden? Ja.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå"
Antal timmar sömn inatt: Alldeles för många, men känns som för få.
Hur känner du dig nu: Trött och längtar tillbaka till sthlm.
Hade du en bra kväll igår: Den var helt ok, men kvällen innan det var suverän!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Beror på hur man ser det, men man måste absolut lära känna varandra bättre än så för att gå in i något.
Är du bortskämd: Tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: Sitter på möte och har provtagning.
Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Har gjort båda delar.
Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Öl -Three hearts 7,5
Senaste bilfärd: Moster Lena körde hem mig idag
Senaste filmen du såg: Oj.. Var nog någon om kärlek i sthlm
Senaste ringda telefonsamtal: Mamsen
Senaste bubbelbadet: Ersmark med Stina Matte och Nils
Senaste spelade cd: Secondhand i bilresan till sthlm
Senaste kyss: Igår tidigt på morgonen av Micke
Senaste gången du grät: När jag kom fram till sthlm
Senaste måltiden: Mjölk och flingor
Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nä
Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: Inte vad jag minns
Blivit kär vid första ögonkastet: Småkär kanske
Fastnat med blicken i någons urringning: Kan nog hända=P
Fått ditt hjärta krossat:  Njaa..
Haft ett one night stand: Jo
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Kan nog hända, men inte så jag minns det
Du heter: Olivia Karolina Larsson
Smeknamn: Inget spec, kanske Olva.
Beroende av: Nikotin, mat, familjen.
Har du haft sex idag: Nej, inte idag.
Har du haft sex senaste månaden? Ja.
Antal timmar sömn inatt: Alldeles för många, men känns som för få.
Hur känner du dig nu: Trött och längtar tillbaka till sthlm.
Hade du en bra kväll igår: Den var helt ok, men kvällen innan det var suverän!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Beror på hur man ser det, men man måste absolut lära känna varandra bättre än så för att gå in i något.
Är du bortskämd: Tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: Sitter på möte och har provtagning.
Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Har gjort båda delar.
Senaste alkoholdrycken: Öl -Three hearts 7,5
Senaste ringda telefonsamtal: Mamsen
Senaste kyss: Igår tidigt på morgonen av Micke
Senaste gången du grät: När jag kom fram till sthlm
Har du någonsin haft ett one night stand: Jo
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det: Kan nog hända, men inte så jag minns det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0