torsdag

Redan torsdag, tiden går fort... Idag har jag faktiskt hållit mig från att spendera pengar såhär långt. Endast köpt en parfym från kicks för ett presentkort jag hade. Känns rätt skönt. Men det var riktigt nära där ett tag, stod länge inne på new yorker och provade en tröja, tror nästan att jag måste gå ner och köpa den någon dag. Kanske imorgon? Hur som helst har jag något annat väldigt roligt att berätta! På söndag kommer världens bästa stina hit och bor med mig en vecka! Fy så kul vi ska ha tillsammans:) Trots att det knappt finns några pengar kvar för mig och hon inte har några pengar heller så kommer vi ändå att ha så sjukt kul. Inte behövs det pengar för att vi ska roa oss inte heh;) Möter iaf upp henne när hon är framme ca 8 på morgonen redan så det blir super!
För övrigt vet jag inte vad som blir av ikväll, om vi bara ska ta det lugnt här eller om vi ska iväg och hälsa på någon/åka någonstans. Men imorgon hade jag iaf tänkt ta mig upp i tid och sedan göra en runda till i sthlm stad eftersom det inte lär bli något sådant när bästavännen är här. Kostar ju trots allt en del med pendlandet.. Så för mig blir det en tur dit imorgon, och även till gamla stan hade jag tänkt att ta mig. Det ska bli kul!
Uppdaterar mer när jag har tid och möjlighet. Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0