trötttt

Fy så trött jag är idag! Blev inget inlägg på morgonen eftersom ögonen bara höll på falla ihop,,, var en riktig kamp att ta sig till skolan. Men jag lyckades, och jag kom i tid trots att regnet bara öste ner även idag. Och kallt var det.. riktigt kallt. Nu har iaf solen börjat komma fram bakom alla de gråa molnen så förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon:)
Justeja, imorgon har vi ju fredag också oh det innebär helg. Matfesten är igång för fulla muggar så förhoppningsvis blir det väl någon sväng dit. Viktor lät rätt sugen, så det blir kanon! Annars har jag nog inte spec mycket inplanerat, kanske blir fest med robin imorgon men vi får se. Nu ska jag nöta lite facebook och dricka kaffe, hörs kanske senare om jag lyckas hålla mig vaken! Bjuder på en gammal bild också, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0