en glad flicka

Jajamen, idag är jag glad. Idag har jag varit med om något klockrent!
Vandrade iväg till vilunda gymnasium för att hälsa på peter, där fick jag följa med på lektionen. Det var "fikastund", en av grabbarna skulle fixa fika till hela klassen och kom tillbaka efter en sväng till centrum med en kasse fylld av öl&rulltåtra. Jajamen, klassen knäppte sina öl, började dricka innan läraren kom in i klassrummet. Efter en stund vandrade läraren in, helt stum och visste knappt vad han skulle säga. Ölen dracks upp, rulltårtorna var dock inte lika populära. Klockren lektion!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hm, så de blev inte förvisade från skolan? Det skulle jag ha gjort med mina elever!!! :(

2010-12-10 @ 20:39:30
Postat av: Eliza

Håller med ingen moral på den skolan

2010-12-11 @ 16:42:31
Postat av: Pederanneli

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 17:32:42
URL: http://pederanneli.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0