godnatt

Pluggat lite engelskaglosor, sett kenza&tyra show och nu känner jag att det är dax att lägga sig i sängen för att ägna sista tiden av denna kväll till religionen.
Imorgon blir det tidig morgon eftersom jag håller på med engelskaB, vilket innebär att jag ska upp redan kvart över 7! Egentligen halv 8, men eftersom julkalendern börjar kvart över 7 tänkte jag att det var lika bra att kliva upp till den så man hinner med att kolla. Imorgon är det även gympass som gäller med lillsyrran där vid 10tiden. Blir skönt! Dessutom fyller världens underbaraste bästa mamma år då, det får man inte missa! Godnatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Antonrebecca

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-05-18 @ 10:31:56
URL: http://antonrebecca.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0