min dag i ett inlägg

Gick ner till cigma centrum där jonas hämtade upp mig på morgonen. Vi körde ner till centrum för att parkera. När vi kom mot skolan var det massor av människor som sörjde, det var ljus tända lite överallt och stod grev uppsatta för denne fritidslärare som dog i fredags på gymmet. Tragiskt!
Iaf så väntade vi in Tedeblad och sedan gick vi in mot bygg för lektion. 3 pers på en lektion, inte mycket att hurra för? Förjäkla kul iaf att se hur lektionerna går till, själv skulle jag inte kalla det lektion men. Kul!
Efter detta gick vi en sväng till centrum, Jonas shoppade och därefter körde vi ner till burger king. Grymt med ställen som finns här nere och inte där uppe. Mc donalds tex gick i konkurs hemma när det ändå låg mitt i centrala Skellefteå. Sick!
Efter detta återvände vi till skolan, Jonas gick på lektion och jag hängde med pappa för att hämta virke. Sedan stötte jag på Peter, vi letade efter någon Anton och hann även med att hälsa på Idewall.
Detta var alltså min dag i ett inlägg, och självklart. Bilder!
.
Höll förresten på glömma,,, Peter sprang runt och raggade upp en brud inne i skolan, lämnade nummer å allt! Själv höll jag på garva ihjäl mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0