på tuböleskolan

Sitter just nu på Tuböleskolan tillsammans med mamma. Orkade inte gå hem efter besöket hos tandläkaren så jag gick till mammas jobb istället för att fixa skjuts hem.
Idag började jag dagen med ett träningspass på 1timme. Riktigt skönt! Enda problemet var att jag inte hade någon tröja med mig att ha på mig efteråt, bara en kavaj i kortare stuk... Blev att springa hem för att hämta en tröja och sedan stressa iväg till skolan. På skolan diskuterade jag och lillsyrran om samtalet från ungdomsmottagningen som snart borde komma och strax därefter ringde dom. KANONBESKED! Denna dagen har varit ovanligt bra trots att det är måndag. Även tandläkarbesöket gick jättebra, ingenteing som behöver lagas :) Slänger in ett inlägg senare, väntar på att mamma ska sluta skolan, sedan ska vi svänga förbi mormor och hämta saker och till sist hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0