värsta jag varit med om på länge

Inatt vaknade jag upp ur sängen vid 01.00, gick upp på toa och plötsligt får jag syn på att lägenheten är fullt med människor.. 2st stod och kollade på mig, några var vid fönstret. Gnuggade ögonen många gånger för att kolla att jag inte såg i syne -alla människorna var kvar. Plötsligt började det krypa myror i armen också... Kunde inte bli värre tänkte jag tills människorna började jaga mig runt, jag skrek och gömde mig under täcket. Där försökte jag smsa J för hjälp men knapparna på telefonen gick inte att hitta av rätt. Tillslut lyckades jag somna ifrån hvetet.
.
Idag på skolan när dagen började leda mot sitt slut mådde jag piss, spyfärdig, kroppen skakade, kokade&frös i hela jag och jag klarade inte av att stå upp. Mamma fick komma till skolan och hämta upp mig, leda ut mig från skolan och sedan sätta mig i bilen.
.
Detta var min dag, tror jag är lite ur kontroll just nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0