ett sista för idag

Jag lyckades aldrig somna om efter senaste inlägget som blev publicetat så jag har hunnit med en hel del idag. Började med att se klart några avsnitt av parenthood som jag missat, sedan blev det dusch, mellanmål, lunch och nu är det snart dax för mellanmål igen. Herregud vad det ska ätas när man följer detta jobbiga schema som jag fått.. och inte nog med det, man ska också komma ihåg att skriva ner precis allt vad man stoppar i sig, varenda tugga.. Jasiii, är bara att bita ihop och kämpa så jag kan bevisa att jag klarar det här med lite vilja.
Idag vid matbordet fick jag höra att jag pratat en hel del i sömnen inatt. Började med att jag hade sagt något väldigt långt och helskumt, och sedan kom det skrik "NILS NILS NILS!!!!" och inte nog med det, när alla blivit väckta och jag svarat på frågan om jag sov började jag även sjunga massor, inte ville jag ge mig heller... Haha tur jag inte hörde det själv, måste låtit förjävligt..
Nä nu ska jag ta och packa ihop datorn för att åka iväg till stugan. Syster kommer och hämtar upp mig med bilen, blir där till imorgon för att sedan gå på trästock om vädret håller i sig. Partandet sparar jag till fredag och lördag, känns som att det helt klart räcker med 2dagars! Ikväll blir det att laga piroger till middag, och sedan världens godaste efterrätt som består av varma frukter av olika slag med smält vit choklad ovanpå. Mums!
Nä.. nu måste jag ta och sätta fart så jag hinner med både ett mellanmål och packa klart, men först slänger jag in några bilder från vad jag gjort de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0