godmorgon -07.30

Godmorgon på er alla!
"Vad i hvete gör du uppe den här tiden och skriver ett inlägg" tänker ni säkert när ni kollar på klockslaget. Haha jasiii det kan jag inte svara på. Kände iaf att det var dax för lite uppdatering innan trästock. Vad jag har hunnit med dom senaste dagarna är varken spec mycket eller intressant. Men det har varit rätt skönt att bara komma bort lite från omvärlden och tänka på sig själv. Åkte ju som sagt till stugan i bure för att bo tillsammans med pappa och sussi, och idag har jag tänkt åka iväg till byske för att vara med mamma och matilda.
Som nu ser har jag inget vettigt att berätta om saker som har hänt, därför tänkte jag nu skriva om det jag egentligen ville berätta, och det är att jag saknar min underbaraste bästa vän stina lindberg så otroligt mycket. Tom så mycket att det nästan gör ont. Babyyyyy kom och va med mig snart... du ska se att allting kommer att bli bra älskling, snart har jag kommit upp på fötter igen och är stabil, jag ska visa alla hur stark jag är och att jag klarar det här, och då ska du få komma och bo med mig, precis som vi planerat! Sommaren tillsammans och spec nu när nr1 och nr2 kommer och bor i pappas stuga:) Ääääälskar dig gumman, ringer dig senare idag så jag får höra din röst. Världens allra bästaste bästa vän, Stina Lindberg!


Kommentarer
Postat av: Bacon

Interesting.

2011-01-21 @ 08:52:47
URL: http://bacon.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0