Hemma!

Har kommit hem till stan nu, så nu har jag internet. Hade tänkt stanna här ett tag, bllev lite less på att bo ute i skogen.. Visst det är skönt att bo ute i stugan och komma bort ett tag från stan, internet och annan skit men nu känner jag bara för att vara hemma ett tag. Blir självklart festivalen hela veckan också. Först med Joel som nu bor hos mig, sedan till helgen kommer Nils hit och bor med mig från fredag=) Blir att gå in på festivalområdet fredag och lördagkväll, och grillfest innan tillsammans med nå skönt folk. Pepp! Måste dock också en sväng till psyk på fredag, men det ska nog gå bra.
.
Har varit duktig idag och handlat hem massor av mat, frukost och annat gott till lägenheten.
Känner att det är dax att ändra lite på bloggen också, men väntar till Nils kommer och kan hjälpa mig. Hehe, bara onödigt prat blev det på bloggen idag, men har iaf fått skriva av mig lite. Nu ska jag ta och vara social med Joel ett tag, tänkte ta lite bilder i helgen som jag lägger ut senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0