impuls

Igår fick vi en impuls att åka iväg till piteå för att tälta, så jag Erik Nils och Katta packade in oss +massor av saker i bilen och åkte iväg. Första stoppet blev i kåge hemma hos nils för att hämta pengar, nästa stop blev i byske i mors stuga, och till sist kom vi oss fram till Piteå.
- Vars ska vi? frågar Erik när vi kommer fram
- Jag vet inte? Svarar vi andra
Till sist utbrister alla i skratt när vi sedan svänger in mot campingen för att kolla läget. Där kom vi till västa tivolitjaffset där det köptes remmar och skit, riktigt mysigt. Sedan pallrade vi oss ner till stranden för att känna på vattnet och ta oss en tankeställare om det var värt ett dopp. (Blev inget av) Sedan tog vi bilen iväg in till stan för att dunka lite, där hittade vi en bil att köra runt efter, precis när vi kommit ikapp bilen för att köra lite med den börjar det dunka "follow the leader" i högtalarna. -Alla brister då ut i skratt igen! Till sist insåg vi att den bästa tältplatsen finns nog ändå hemma i skellefteå, så vi startade bilen mot falkträsket. Blev kappkörning med en riktigt risig bil som det kom massor av rök från, och kul var det. Innan tältet äntligen kom upp han vi också med körning på mobackenbadet, käka på max och glida runt lite i bilen här hemma.
Och nu sitter vi här hemma i min lägenhet, jag ska strax ge mig iväg på möte på psyket och sedan blir det filmkväll här hemma skulle jag tro! Men innan jag går slänger jag in några riktigt fina bilder från gårdagen natten och morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0