måndag

sitter hemma i sängen nu med nils och erik. Dom kollar på family guy medan jag försöker att roa mig vid datorn. Vi hade tänkt att dra oss ut till campingområdet senare hade vi tänkt, tänkte övertala erik att vi kan ta en sväng förbi solbacken också så jag kan köpa ut lite medicin. Känns bra att ha den hemma om jag skulle få ett likadant anfall som igår, var verkligen ett hvete.
Riktigt skönt väder har vi också, men inte har vi varit ute inte.. Vi sov rätt länge (som absolut behövdes) och sedan klev vi upp och tog en tur till lasarettet för att jag skulle lämna några blodprover osv. Får hålla tummarna att det blir lika bra väder imorgon så man kanske kan åka iväg till falkträsket eller något och slappa.
Nä nu ska jag ta och laga lite käk hade jag tänkt så vi kommer oss iväg någon gång, skriver mer senare ikväll om det finns tid till det.
Sl'nger ut en bild på nils som ligger här breve och käkar kladdmuffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0