ny dag

hade ställt väckaren kring 9 idag för att dra mig upp, ta en promenad och sedan dra iväg till stranden. Inget av det blev avklarat... Var alldeles för trött och det var molnigt ute så det blev att sova ut ända till 1-2 tiden. Har nu tagit mig en dusch och väntar på svar från katta om hon ska hänga med oss ut och tälta ikv. Skulle vara riktigt kul, då får jag med mig någon tjej också som kan hjälpa mig att dras med killarna;D
Tänkte ta något att käka och försöka ringa henne nu och se om hon svarar. Får lite underhållning av nils som sitter med gitarren i högsta hugg i väntar på äckelerik;) Skriver mer senare om hur dagen kommer att se ut. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0