onsdag

somnade igår när jag och joel skulle slå igång en film, riktigt skönt faktiskt;D! Fick dock höra på morgonen att jag legat och skrikit i sömnen något i stil med "HALLÅ, MÅSTE NI RIVA HELA MCDONALDS?" haha som sagt, matvraket Olivia pratar om mat även i sömnen;)
Tvättningen skulle bli av idag blev inte av, försov mig.. minns inte ens att väckaren ringde så det blir ett nytt försök imorgon att tvätta:) Stina sover här inatt, så hon får väl hjälpa till att slita upp mig ur sängen.
.
Idag blev det iaf en tur till festivalen, där träffade vi nils och matte som fick dras med mig som skulle kolla på allt, och senare kom stina och vi gick då hem till lägenheten där det blev film osv.
Imorgon blir det som sagt att tvätta, en sväng till festivalen och sedan hade vi också tänkt att handla hem lite saker inför helgen, så det blir nog suveränt.
.
Tänkte släppa in en liten bildbomb här också från kvällen i ersmark (var dock säkert 10 dagar sedan..) men eftersom jag så länge väntat på att få dom sparade på datorn och vi hade en trevlig kväll tänkte jag att jag skulle dela med mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0