slappaaa

ligger i sängen och slappar nu efter att ha varit ugång hela dagen med världens bästa stina! Hon har nu cyklat iväg för att träffa nå folk, jag valde dock att stanna hemma och vila upp mig för att orka med morgondagen! Ska ju trots alls måsta kliva upp redan kl 8 för att göra mig klar och sedan åka iväg till klockarberget på möte.
Är så sjukt taggad på imorgon eftermiddag+lväll, ska bli sjukt kul:) Har handlat hem allting som behövs, plockat ihop lite här hemma, nu är det bara kvar att välja kvällens outfit. Får se vad det blir, bestäms nog imorgon! Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar och fördriva tiden i väntan på att sova och sedan vakna upp till en underbar fredag! Hej så länge, kanske skriver imorgon om det finns tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0