tisdag

sitter hemma i lägenheten nu tillsammans med stina nils och erik. Killarna roar sig med någon sjuk film/serie om aliens tror jag, stina sitter och småskrattar för sig själv och jag funderar på att ta någonting att käka. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, det är ungefär allt vi har gjort idag -ingenting! Försökte få mig ut idag och ta en promenad, men precis när jag kom utanför dörren började det ösregna.. och jag som hoppats på sol och bad.. nono, får bli imorgon eller något istället!
Dom ringde precis från psyk också och sa att jag skulle komma på ny träff på torsdag för att få besked från provsvaren jag tog igår och sådär, känns rätt skönt bara hoppas på att dom nu har hittat något fel denna gång som man kan rätta till! Nu håller vi tummarna på det.
Nä nu ska jag sluta tomprata, skriver mer när jag har något vettigt att säga. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0