torsdag

hemma i längenheten nu i väntan på att erik och nils ska komma hem, dom åkte iväg för att skjutsa någon upp till morö backe och jag kände att jag inte orkade följa med.
I stugan hade vi det bra, tycker om att umgås med mamma. Pirogerna smakade underbart, lika så efterrätten. Nästan bättre än väntat måste jag säga, bra jobbat där Olivia;)! Något som dock var mindre bra var att jag fick världens sockersug även igår, inte alls kul.. Satt och tryckte som vanligt lite av allt möjligt, så magen började ondas och det blev svårt att sova. Även idag när jag vaknade kände jag att det var riktigt ont i magen... tur det är bortgjort iaf så jag slipper det i helgen.
Idag bakade jag tillsammans med lillemma, det blev en chokladrulltårta med smörkräm. Åt ingenting av den själv för att undvika att få ett nytt sockerbegär, men det luktade och såg riktig gott ut. Skjuts hem fick jag av syrran kring 1 tiden, då kom även erik och nils över hit för att hålla mig social. Tog inte alls länge förrän vi gav oss ut och åkte bil, handlade osv. Sedan har vi också hunnit med en sväng till trästock.
Så detta är min dag, för övrigt kan jag ju tillägga att jag känner mig riktigt off idag... är på sjukt dåligt humör och minsta lilla sak irriterar mig, tror det kan bero på att iddi är i skellefteå och för att jag ska på möte imorgon. Vore nog bäst att bara lägga sig och sova, sedan vakna upp imorgon med glad min och redo för party! Innan jag gör mig klar för sängen slänger jag in en söt bild på lillemma som satt och posade i webben idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0