bortrest av vissa skäl

Jag har åkt hem till pappa i huvudstaden för att hälsa på i några dagar. Mesta dels för att komma bort ett tag, men självklart också för att få träffa papsen, kommer därför nu att vara uppehåll från bloggen ett tag. Kanske slänger in något inlägg ifall det finns tid eller om det är något som jag bara måste berätta men försöker hålla mig undan allting lite, behöver tid för mig själv och tillsammans med pappa. Går att nå mig på mobilen, kommer hem strax innan midsommar till skellefteå igen.
.
Måste också tillägga att jag kommer sakna världens bästa Stina Lindberg när jag är här borta. Men vi får massor av tid när jag kommer hem att ta igen eftersom vi planerat att bo hela sommaren tillsammans och ska ha det helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Din S

Älskar dig av hela mitt hjärta gumman <3

2010-06-16 @ 11:39:39
URL: http://stinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0