Dagens inlägg nr2

Ett riktigt helvete måste jag säga.. Mår bara skit, finner inga ord och orkar ingenting. Klarar inte av att äta, kan inte sova och vill bara försvinna ner under jorden just nu. Har pratat med mamma och pappa om vad som hänt (vill inte skriva ut här i bloggen, ni får ta kontakt själva med mig om ni funderar över något) och vi har nu gjort upp en plan att jag åker iväg och bor hos mamma nu fram till på måndag då jag sätter mig på flyget ner till pappa och hälsar på honom. Kommer vara där till midsommar ungefär, sedan får vi se hur midsommar spenderas. Men just nu kan allt och alla bara... jag vet inte vad jag ska säga, åt helvete med allt iaf!
.
.
För att bryta på all skit tänker jag nu lägga ut en liten bildbomb från igår eftermiddag och visa hur trevligt vi hade tillsammans (till en början)


Kommentarer
Postat av: Sussi

BRA OLIVIA! Helt rätt! Åt h-vete med alltihop. Det är den Olivia jag vill se, känner igen & gillar!



Jag har planterat blommor på burön idag. Imorgon ska jag städa ur stugan. Sen saknas bara du & pappa. :)



KRAM

2010-06-12 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0