fyfasen för regn

fyfasen för regn säger jag bara... man läser på bloggar runt om i landet om hur underbart väder de har, ser hur de kan klä sig i korta shorts och ett linne medan man själv vandrar runt i vinterjacka och regnbyxor och fryser här hemma i skellefteå. Riktigt tragiskt måste jag säga! Det är ju trots allt juni, så var är sommaren? Hade ju tänkt vara brun till skolavslutningen och allt. +att jag har min sista jobbardag imorgon, men vad spelar det för roll nu när det ändå bara är pissväder! Hade även tänkt att gå på anderstorpsdagen på lördag tillsammans med min älskling, men frågan är ju om det ens blir av nu när det ser ut som det kommer ösa ner regn.. samma sak med grillkvällen vi tänkte ha i helgen, blir nog inte heller av.
För övrigt så bakade vi tillsammans med klassen idag, var riktigt kul. Och direkt efter var det supergod lunch! Pannkaka som är min älsklingsrätt! Så det satt bra måste jag säga. Nu tänkte jag ta och göra mig någon middag innan älsklingen hämtar upp mig för att åka till ersmark och baka inför imorgon när jag ska bjuda småglina på fika. Blir bra, skriver mer imorgon. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0