godmorgon på er

Idag när jag  vaknade hade jag fått ett meddelande från min kära pappa. Oj vad jaag saknar hhonom nu kände jag direkt jag öppnade meddelandet. Vill bara att han ska komma hem så foer som möjligt så vi kan fllytta ut till stugan tillsammans! Pappsiii skynda dig hem nu så vi kan ses!!! Saknar dig enooooormt mycket.
Idag väljer jag att lägga ut denna bild på min fantastiska pappa för  han är så saknad, och även filippa får vara med på ett hörn eftersom jag snart ska cykla hem till bror och hälsa på dom. Solen skineer och jag hoppas det är lika varmt som det set ut, då blir det att sola på oscars altan!
Nä nu ska jag ta och göra mig klar, skriver nog mer senare, hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej!



Jag saknar oxå pappa! Jättemycket! Och dig oxå! Jättemycket!



Vattnet i stugan är på. Ska fara dit på lördag & söndag & plantera blommor samt städa & nog sätta på kyl & frys. Efter det är det fritt fram att bo i stugan om du är less på lägenheten i stan. Jag har tagit ut skafferivaror & då jag sätter på kyl & frys tar jag ut kylvaror = man kan överleva där ute med både mat, dricka & rinnande vatten. Om Ebba ska bo där ute kan du ju säga till så handlar jag lite mat till henne oxå - vad hon nu har för favvomat för tillfället. ;) Glupska katt!!!



Hör av dig om du vill följa med ut på lördag eller söndag. Jag åker på morgonen. Om Axel har moppe kan ni ju komma senare oxå. Tror väderprognosen ser dålig ut men jag lever på hoppet. Det sägs ju att en fjärils vingar i typ medelhavet kan påverka... jag hoppas på många fjärilar som skickar de varma vädervindarna hitåt.



Till midsommar ska jag nog vara på Burön. Jag vill fira där å inte med Mickes släkt i år. Har du inget för dig då kan vi ju fira tillsammans. Jag vet dock ej vad pappa har tänkt. Han kanske drar ihop en egen fest eller nått.



Kram så länge

2010-06-10 @ 14:37:24
Postat av: Marcuslina

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-16 @ 16:41:29
URL: http://marcuslina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0