jobbigt

Dagen började fantastiskt med älsklingen sovandes i soffan (jag tar alltid upp hela sängen när jag sover.) Gjorde mig då klar för att ge mig iväg till jobbet. Solen sken, var riktigt varmt och gick ovanligt snabbt att ta sig fram. Kom i tid (som alltid) och lektionerna flöt på. Andra lektionen fick jag hålla i. Hade då ordnat vattenfärger och stora konturer av fjärilar på papper som barnen skulle få måla som de ville i olika mönster. Var väldigt uppskattat av barnen!
Under lunchen satt jag mig ute för att sola ansiktet lite. När jag sedan kom tillbaka och vi hade avslutat med barnen kände jag mig illamående, satte mig då ner på en stol för att vila. Då kom det lock för öronen, det började svartna av mer och mer för ögonen och jag var sedan tvungen att lägga mig ner på golvet för att inte svimma. Mamma blev mycket orolig, men förhoppningsvis beror det endast på att jag varit en hel del i solen bara. Blir kanske att ta lite tester om det fortsätter, eller rättare sagt upprepas. Just nu mår jag iaf bra och sitter i pyamas med tvn igång med "halv åtta hos mig." Tänkte göra en tidig kväll ikväll med endast tvtittande. Imorgon blir det däremot att ge sig av tillsammans med älsklingen till mamma i ersmark för att baka till min sista dag tillsammans med barnen (fredag) måste ju ha något att bjuda dem på eftersom dom varit så underbara. Vi ska även baka tillsammans med barnen imorgon på skolan, så det blir helt enkelt en bakdag.
Nu ska jag ta och se vidare på tv, skriver mer imorgon. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0