klögjdkj

ungefär såhär förbannad och lurad känner jag mig nu ösirghölghösrgh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finner inga ord på vad jag ska skriva ens,,, detta var den sämsta dagen på länge, och nu finns det inget som kan gå sämre helt enkelt, allting kan bara gå uppåt, för nu är det slut på att ses, höras och ja du kan lista ut resten själv, du får sköta ditt så sköter jag mitt. För övrigt kommer det också nu vara slut på psykmöterna och telefontider på vårdcentralen. Jag förklarar mig själv som frisk, kommer äta det jag skälv känner för och bara ta hela saken i egna händer så kan alla andra också sköta sitt.
För övrigt kan jag berätta att sommaren kommer att spenderas tillsammans med min älskling i Bureå och här hemma i stan för er som har funderingar kring det. Midsommar är än inte planerad, men förhoppningsvis kanske man kan vara i pappas stuga, kanske dra ihop någon grillfest eller något?
.
Planerna för imorgon är också ändrade pga det som hände idag. Blir en sväng över till min bror till att börja med för att umgås med honom och Filippa. Sedan ger jag mig av till stan för att träffa min älskling. Vi ska då fixa saker inför fredagen, får se om vi träffar på viktor? Sedan blir det hem och göra i ordning hamburgerköttet inför fredagen.
Så där har ni planer för ett tag framöver. Nu är det bara skolavslutningen som kan komma tycker jag så blir nog allt bra. Har också förresten tänkt att sluta med dessa antidepptabletter, de gör bara så jag inte kan skratta. Och håller undan gråten? Nä skulle inte tro det. Klarar mig bättre utan!
Hej på er så länge, nu ska jag slå på tvn för att muntras upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0