måndag

nu är det snart dax för skolavslutning! I stor sett har jag ju som sagt redan fått sommarlov, i fredags rättare sagt när jag sa hejdå till alla söta småttingar på tuböleskolan. Men skolavslutningen har jag tänkt att delta på och det ska bli skoj att få säja hejdå till klassen. Imorgon ska vi också träffas, hade tänkt att delta i klassdagen som ska vara då. Blir väl att spela olika utespel och umgås skulle jag tro?
Idag har jag inte gjort mycket alls.. sov rätt länge, och sedan var det tänkt att ta en nyttig vecka fram till fredag men det gick inte alls bra.. ställde mig i köket nästan direkt på morgonen och rörde ihop en chokladbollsmet som snabbt blev uppäten. Hela alltet! Måste sluta med detta.. kan inte ha såhär stort sockerbehov, måste bort bort bort. Gör ett nytt försök imorgon! Har faktiskt gjort en bra sak idag också, nämligen ringt och bokat om mitt möte på psyk. Känns jobbigt att gå dit, men lika bra att göra bort det så mamma blir nöjd. Blev ändrat till den 22 istället för imorgon. Ville ju hellre umgås med klassen.
Ikväll blir det lugnt med tvtittande, såg att det inte skulle vara något halv åtta hos mig? Inge bra det. Blir att se på biggest loser istället då. +2 1/2 men förståss
Ska försöka ta lite bilder imorgon så jag har något att lägga upp. Nu hade jag tänkt att fixa lite saker på älsklingens facebook som jag lovat honom. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0