min lediga dag

Idag hade jag som sagt min lediga dag. Var meningen att det skulle vara soligt och varmt så jag skulle kunna ligga ute och sola hela dagen.. Planerna gick inte riktigt som tänkt. Började med lite sol +massor av moln så jag tog det rätt lugnt hela morgonen med dusch, frukost, lunch osv. Till sist försvann alla molnen och jag gick då ut för att sola, men kan ni tänka er? Då kom blåsten... och inte lite och sköna varma vindar, utan massor av iskall blåst som bara ville förstöra! Så blev inte alls lång stund ute i solen, får kanske helt enkelt satsa på en solning på solarium innan skolavslutningen om jag ska hinna få någon färg(?) Verkar inte riktigt gå som jag planerar iaf.
Tänkte dega framför tvn ikv till älsklingen kommer. Ska fixa ett riktigt gott kvällsfika till honom när han kommer efter träningen, riktigt nöjd och stolt ska han bli. Sedan sover han över, och imorgon blir det jobb igen för mig.
.
Fick förresten kallelse på besök för utvärdering av medicin, göra koller och sådär till veckan. Dock hamnade besöket just under klassdagen som jag tänkt att gå på, så blir att ringa och skjuta upp mötet till en annan gång.
Måste också till sist påpeka att jag har föbenat ont i halsen idag....... jag lever på halstabletter just nu!!

Kommentarer
Postat av: Emiliandagny

I want to say - thank you for this!

2010-12-20 @ 13:46:38
URL: http://emiliandagny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0