onsdag

idag vaknade jag rätt tidigt, vid 9 skulle jag tro. Gick då upp och käkade frukost, men återvände snabbt tillbaka till sängen igen för att titta på tv och dega. Sedan ringde min älskling och var superglad för att han nu fått sommarlov, vi pratade också en stund eftersom vi inte ses något idag och har 16 månader tillsammans idag. Han ska dock självklart vara ute och parta med klasskompisar m.m ikväll och jag tänkte bara vara hemma och ta det lugnt, laddar inför fredag istället när jag har min skolavslutning!
Det jag har gjort idag är då att städa lägenheten, diska, rensa kattlådan och samla ihop skräp. Har tom bytt lakan i sängen! Så ni ser, jag har varit riktigt duktig. Nu sitter jag bara och väntar på mamma så ska vi åka upp till solbacken och handla hem saker som behövs till fredag. Tror hon borde komma snart, skulle tro att hon slutar vid 4.
.
Hoppas på att det är något kul på tv ikv som jag kan roa mig med. Sedan imorgon blir det att hälsa på bror och lilla Filippa. Sedan kommer älsklingen och sover över hos mig, vi ska då också förbereda lite saker inför middagen på fredag med kompisarna. Nu ska jag ta och klä på mig och kolla tvtablån, skriver mer ikväll eller imorgon. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0